Cu mainile legate

Numele meu este Vlad. Cei care ma cunosc imi spun Valy. Am douazeci si cinci de ani, sint casatorit si de citeva luni traiesc o drama cumplita. Eleonora, sotia mea, cu care m-am casatorit din dragoste, s-a indragostit de altcineva, mai precis de prietenul meu cel mai bun, Victor, si intentioneaza sa ma paraseasca.. Nu mai vrea sa facem dragoste, s-a mutat in alta camera si vorbeste toata ziua la telefon ( uneori chiar si noaptea!). Acum nici nu se mai fereste, o aud cum ii face declaratii de dragoste sau cum il preseaza sa vina s-o ia. Ieri mi-am luat inima-n dinti si am rugat-o sa renunte la nebunia aceasta. Am amenintat-o ca o omor, ca vie nu pleaca de la domiciliu nostru conjugal si i-am luat cheile de rezerva de la apartament, dar ea nici n-a vrut sa auda. Mi-a spus ca prefera sa moara decit sa traiasca toata viata cu mine si ca nu era datoare sa-mi dea explicatii in plus. Umbla toata ziua goala prin casa, stiind ca o doresc, insa ma respinge ori de cite incerc s-o iau in brate. Nu-mi dau seama ce rau i-am facut, fiindca de inselat n-am inselat-o niciodata, de baut nu beau, iar de prieteni m-am lecuit de cind am patit-o cu Victor. Nu-mi amintesc sa n-o fi satisfacut vreodata (dimpotriva, era mereu multumita!), dupa cum nu-mi amintesc s-o fi agresat sau s-o fi jignit.