Profesoara de chimie

In scoala generala aveam o profesoara de chimie foarte draguta, cu un chip uscativ, care parea tras prin inel si imi placea mult de ea pentru ca era mereu aranjata frumos si tunsa scurt, avea un trup firav si o coafura amuzanta si imi plac mult orele din laboratorul de chimie cand faceam experimente in eprubete si ne placea sa combinam anumite substante. Imi place mult sa imi amintesc de orele de chimie din scoala generala si imi place sa stiu ca ar putea sa ne ajute intr-o viitoare posibila cariera legata de chimie. Este un moment amuzant sa contribui la combinarea substantelor in laboratorul de chimie si imi placea mult sa vad cum iese un alt rezultat din combinarea a doua substante.Este extrem de frumos sa vezi cum poti obtine un nou produs din combinarea a doua substante si imi place sa vad cum poti obtine chiar o culoare diferita, care sa aiba o alta intrebuintare. Am invatat mai multe formule care mi se pareau hidoase si imi venea greu sa le retin si imi place sa stiu cat mai multe despre ele. Imi plac mult aceste formule si imi place sa le stiu utilitatea, imi place mult sa invat despre ele si imi place sa aflu tot ceea ce ma intereseaza despre ele.