Despre Luminita

Luminita este o vecina draguta care a stat pe palier cu noi. Este o femeie de treaba, frumoasa si draguta si mi-a placut mult sa vad cum se descurca la munca ca femeie de service mai ales ca am fost si eu invitata pe acolo. Mi-a placut extrem de mult sa vad cum il creste pe Dragos de una singura cativa ani pentru ca a divortat de barbat.

Imi place extrem de mult sa vad ca la inceputul relatiei cu sotul ei era liniste si pace si mi-a placut sa vad ca se inteleg binesi ca au un baiat frumos si mai apoi au inceput sa se certe tot mai des intre ei si la un moment dat am observat ca s-au luat si la bataie in oras si mai apoi la ei acasa. Erau foarte amuzanti sa vad cum se cearta toata ziua intre ei si cum s-au luat la bataie si am avut noroc sa vad ca am putut sa intervin intre ei si sa ii despartim pentru ca ar fi fost in stare sa isi rupa capetele intre ei. Nu mi-a palcut momentul in care am auzit ca se despart si ca ramane Dragos cu mama lui, singurel si fara tata si mi-a placut sa vad ca totusi se adapteaza si isi vede de viata lui si incepe sa iasa in fata cu taria lui de caracter. Mi-a placut mai apoi sa vad ca Luminita se recasatoreste si ca isi ia un barbat si mai bun si mai linistit si ca are si Dragos noroc de un tata bun si intelegator, cu care se poate intelege si de care cred ca nu o sa divorteze niciodata. Imi place mult sa vad ca Luminita a devenit si mai frumoasa si mai fericita dupa noua casatorie si este o femeie cu parul scurt si roscat si cu niste ochi caprui si mi-a placut sa vad ca ramane cu acelasi chip frumos in ciuda varstei.

Mi-a placut sa vad cum timpul nu ii afecteaza nici silueta si ca ramane mereu zambitoare si atractiva si ca timpul nu a reusit sa ii modifice in nici un caz nici o trasatura de caracter si nici o trasatura fizica. A ramas la fel, zambitoare si draguta si mi-a placut sa vad cum parca reintinereste dupa noua casatorie si mi-a placut sa vad ca isi poate regasi fericirea in bratele altui barbat. Mi-a placut mult sa vad cum se poate intelege bine cu el si chiar daca se mai cearta din cand in cand nu reusesc sa se certe urat si nici sa se desparta. Sunt un cuplu frumos, de invidiat si chiar daca mai auzi cate o discutie contradictorie din bucatarie, asta este un semnal unor oameni inteligenti care isi apara parerile lor si care vor sa isi impuna deciziile. Mi-a placut mult sa vad ca se inteleg si ca contribuie amandoi la educatia lui Dragos, ca incearca in fiecare seara sa ii dea sfaturi bune sis a il intretina, ca ii ofera mereu bani sa iasa in oras si ca reusesc sa fie doi parinti potriviti pentru el.

Nu mi-aplacut cand il mai certau din cauza notelor mici la matematica si el venea mereu la mine pentru a isi efectua temele, dar pe de alta parte este mult mai bine pentru ca asa am devenit noi mai apropiati si am devenit prieteni mai buni.Mi-a placut mult sa vad ca Luminita incearca sa fie un parinte model pentru copilul ei si ca incearca sa obtina custodia si ca mai apoi ii ofera bani multi pentru educatie si ca il trimite la scoli importante. A incercat mai intai s ail tina un an in Bucuresti la ASE ,dar pentru ca nu era bun la facultate la matematica nu s-a descurcat si a trebuit sa se mute la alta sectie in alt oras si anume la Cluj. Mi-a placut sa vad ca Luminita s-a dovedit o mama iubitoare si ca face tot posibilul pentru copilul ei si ca incearca sa ii ofere o sansa din nou sa isi continue studiile chiar daca tot ea cheltuie si tot ea trebuie sa suporte investitia.