Accident

Prima mea zi de serviciu incepuse destul de prost. Viitorul loc de munca nu era departe de locuinta mea, dar fiind un eveniment deosebit, luasem un taxi. Ajuns la destinatie, undeva in centrul orasului, coborisem fortat, impins de un elan nemaintilnit pina atunci, fara sa observ singua gura de canal neacoperita din oras, in care nimerisem ca prostul. Cred ca ma lovisem la cap si-mi rupsesem ceva, pentru ca nu mult dupa aceea am observat (ca prin vis!) o gramada de oameni, care gesticulau si parlamentau in jurul meu, apoi aparuse o ambulanta si m-am trezit la spital, intins pe o targa. Un barbat voinic, imbracat in halat alb (doctorul, probabil!), privea chioris cind la capul meu, cind la genunchiul zdrelit, clatinind din cap.” Sper sa nu fiu nevoit sa-i tai piciorul! spuse el. Sa-l mai lasam citeva zile sa vedem cum evolueaza!” „Si cu capul ce facem?” intreba altcineva, pe care nu-l vedeam.A lesinat citeva minute!”. „Vedem miine! raspunse primul, tot mai plictisit. Bagati-l deocamdata in ghips! Daca nu crapa pina miine, il avem de client vreo trei luni!!”. Fusese pocit la gura, fiindca am ramas acolo peste nopuazeci de zile, timp in care postul meu, cistigat prin concurs, se repartizase altuia.