Un nou inceput la birou

Unde lucrez acum, pe vremuri era o fabrica mare de tractoare. Odata cu caderea regimului comunist insa normal ca totul s-a destramat si fabrica a fost vanduta incet, incet si impreuna cu ea si spatiile din interiorului fabricii. Uite asa au aparut peste noapte firme multe si variate care si-au facut sediul acolo unde pe vremuri se produceau cu mandrie tractoarele patriei noastre marete. Suna ca si cand sunt o persoana nostalgica nu? Ei bine nu sunt. Am un oarecare atasament fara de locul acesta pentru ca tatal meu a lucrat o perioada buna din viata in fabrica. La inceput anilor 2000 insa am pus la randul meu bazele unei afaceri si am inchiriat un mic spatiu pentru atelierul meu mecanic. In definitiv ce poate sa fie mai frumos decat sa continui in felul tau traditia propriei familii.

La 16 ani dupa, e momentul unei renovari substantiale. Am trecut de criza financiara cu bine si acum trebuie sa re-investesc pentru a face sediul mult mai placut pentru clientii mei. Pentru asta e nevoie de renovari intense. Am cautat in aceasta idee, firme de renovari birouri, atat prin intermediul prietenilor mei cat si al intelrnetului. Ai zice ca gasesti mai usor prin intermediul prietenilor, insa nimic nu poate fi mai departe de adevar. Fiecare e un expert si parca fiecare e un expert in renovari birouri. Eu am gasit pe un site online niste meseriasi care mi-au dat cel mai bun pret pe care l-am obtinut de la oricine, si cred ca nici nu puteam sa gasesc mai bine de atat.

Meseriasii s-au miscat foarte bine si au terminat lucrarea la timp, lucru rar intalnit in zilele noastre, in tara noastra. Am sa ii recomand si eu prietenilor mei care mi-au recomandat alte firme, in speranta ca inainte de a crede ca a lor cale este cea mai buna, pe viitor vor incerca si rutele alternative.