Santa Baby

Una dintre melodiile mele preferate de Craciun este Santa Baby, in diferitele variante – de la Eartha Kitt pana la Taylor Swift, imi place sa descopar o noua interpretare a melodiei. It’s fun! Varianta Taylor Swift este preferata mea anul asta: Santa honey, come and trim my Christmas tree with some decorations bought at Tiffany’s ;) Santa baby, de fapt, anul asta mi-am deja primit cadoul de Craciun: muntii sclipitori de zapada care ne-au transformat cartierul adormit intr-un joc de copii si bucuria care a tasnit prin geamurile noastre atunci cand am vazut primii fulgi imensi de nea! Sunt fericita atunci cand stiu ca pot topi in causul palmei un strop de zapada adevarata, mai frumoasa ca-n filme, ador sa am obrajii arzatori dupa o excursie in inima orasului, in care am cantat din rasputeri refrenuri de colinde mai mult sau mai putin cunoscute, dupa o ora de patinoar, dupa o zi intreaga de minunatii de zapada. Weekend-ul asta planuiam sa ma duc la munte, dar a venit muntele la Mahomed! In Parcul Tineretului exista si o mini partie de ski, vin fiert delicios se gaseste in Cismigiu, in parcuri am vazut cele mai bune derdelusuri, noaptea toate cartierele bucurestene sunt atat de frumos luminate, cluburile mustesc de party-uri tematice de Craciun, iar noi ne lasam masinile inzapezite acasa si redescoperim mersul pe jos, prin nametii proaspeti si inca scartaietori – ni s-a oferit o iarna de basm, in care frumusetea Craciunului se poate masura in pasi simpli, ca niciodata, in oameni de zapada, portocale si dulciuri cu scortisoara.