Cum sa ai magazine online profitabile si cu trafic cat mai mare?

O afacere profitabila in online inseamna un magazin virtual creat de specialisti in domeniu, de o echipa care stapaneste perfect fiecare detaliu al configurarii si obtinerii unei vizibilitati cat mai mari in on-line. Pentru a realiza magazine online de succes nu este suficient sa stapaniti bine un limbaj de programare, ceva notiuni de design si putin PR. Un magazin online care aduce profit si care vinde inseamna in primul rand accesul la o consultanta de specialitate in e-commerce, o analiza a domeniului de activitate, a produselor si serviciilor, a obiectivelor vizate.

Imbunatatirea eficientei unor magazine online se poate realiza prin propunerea unei arhitecturi de conversie cat mai eficienta, designul responsive si original, personalizabil pana la cel mai mic detaliu, cresterea vanzarilor prin fluxul de navigare construit cu atentie, prin elemente de interactivitate si de incredere, call-to-action, ergonomie la nivelul fiecarui element al site-ului. Urmatorul pas pentru a avea un magazin virtual profitabil este alegerea unei platforme performante cu administrare usoara si functionalitati personalizate. Odata ce aveti la dispozitie designul responsive, platforma de administrare si structura site-ului creata in raport cu tipul de afacere si cu serviciile si produsele vandute puteti sa treceti la ultimul pas, promovarea. Promovarea are efectele dorite doar daca optimizarea SEO si cuvintele cheie au fost alese corect si daca pot genera un trafic organic imediat dupa ce incepe campania de marketing si de promovare.

In online, promovarea poate lua forma unor bannere online, unor articole gazduite de diverse site-uri, unor link-uri plasate in diverse advertoriale. Fiecare campanie de promovare este gandita in functie de publicul tinta identificat la inceput si de traficul pe care un site este capabil sa-l genereze, de modul in care se poate interactiona cu site-ul si de obiectivele de atins. Firmele specializate in construirea si promovarea afacerilor online pot oferi consultanta personalizata pentru oricare dintre serviciile descrise mai sus, site-ul va fi monitorizat in permanenta, se vor primi rapoarte periodice si in acest fel veti putea verifica cat de eficiente e campania SEO si de promovare.

Prima utilizare a Bitcoin a fost pe „drumul matasii”

Prin intermediul acestui concept cumparatorii anonimi gaseau si comandau droguri ilegale. Site-ul denumit dupa ruta celebra intre Europa si Orient a operat clandestin pana in 2013, cand a fost inchis de autoritati. Singura modalitate in care site-ul a scapat pana atunci de autoritati a fost prin folosirea de Bitcoini. Silk Road putea sa fie accesat doar via Tor Browser, un browser care permite conexiuni securizate criptate.

Dupa ce intrai pe Silk Road cumparai ce doreai, cocaina, LSD, numerele de la cardurile furate, diverse tool-uri pentru hacking. Tor bloca orice fel de incercare de identificare digitala, folosirea de Bitcoini ducea doar la niste adrese IP care nu ofereau informatii despre cei care accesau site-ul. Impreuna, toate marile institutii de aparare din tara au reusit sa puna mana pe Dread Pirate Roberts, cel din spatele Silk Road. A fost pentru prima data cand toate marile agentii au lucrat pentru a rezolva o problema exclusiv online.

Cu ajutorul unor arestari facute pas cu pas, agentiile au adunat informatii de la vanzatorii de droguri asa ca au mers pe fir si au inchis site-ul. Lectia invatata de autoritati a fost una dura: cu Bitcoin pot sa te feresti foarte usor de orice fel de autoritate si sa te implici in operatiuni ilegale digitale.

Mi-ar fi placut sa fiu elev astazi, nu pe vremuri

Intotdeauna mersul la scoala a fost o placere pentru mine. In primul rand pentru ca aveam in jurul meu multi copii cu care puteam discuta absolut orice, pe „limba noastra”. In al doilea rand pentru ca in fiecare zi invatam ceva nou, ceva care imi folosea in momentul acela sau poate in viitor. In al treilea rand ma duceam la scoala de placere pentru ca aveam manuale excelente, cu imagini, cu un mod inedit de a pune problema, cu fel de fel de exemple interesante. Poate manualele din vremea parintilor nu sunt chiar asa de „uau!” pentru noua generatie, insa erau deosebit de bune si cu o materie pe care o intelegeai foarte bine, cu notiuni vehiculate gandite pentru nivelul varstei careia i se adresau.

Manualele moderne nu mai seamana deloc cu cele vechi, ale parintilor. Si e normal sa nu semene pentru ca nici vremurile de astazi nu mai aduc cu cele vechi. De exemplu, alaturi de manuale clasa a 4-a elevii primesc in multe cazuri si manuale editii digitale, cu CD si jocuri interactive de fixare a lectiei, lectii intregi disponibile in mediul virtual cu animatii interesante si cele mai diverse moduri de structurare si concepere a lectiei in sine, ca mai originale. Originalitatea, asta imi place la noile manuale, creativitatea si indemnul adresat micutilor de a gandi si ei cu mintea lor de copil de 10-11 ani, de a-si pune probleme si a le gasi solutii. Editiile digitale sunt un lucru unic pe care noi, cei mai in varsta, parinti la randul nostru, ne-am fi dorit sa le avem in loc de „cartonatele” din fiecare an, roase si cu diverse „semnaturi” lasate de cei din generatiile trecute. Marele avantaj al unor manuale clasa a 4-a cu editii digitale, de pilda, este dat de gradul foarte mare de interactivitate, de provocarile adresate micutilor, de insusirea unor notiuni poate abstracte, poate mai greu de „digerat” cu ajutorul unor personaje preferate de cei mici, cu ajutorul jocurilor asemanatoare celor pe calculator, adorate de noile generatii de pustani. De asemenea, imi place la nebunie faptul ca micutii, la finalul unei ore, sunt cu zambetul pe buze, isi mai doresc sa vina ora urmatoare, sa le fie iar aratate lectii si exercitii din manualele digitalizate.

Practic actul educational este mult imbunatatit fata de cel din trecut, copilul merge la scoala din placere, participa la lectii din placere, isi doreste sa invete si mai mult. Daca am fi avut si noi, adultii de astazi, manualele scolare digitale in vremea respectiva sau ceva apropiat de ce e astazi cu siguranta am fi fost mult mai atrasi de invatatura si astazi am fi privit lumea cu alti ochi, am fi avut alta perspectiva...

Despre „Thank you for smoking”

Ecranizat in anul 2005, filmul ,,Thank you for smoking” prezinta o situatie specifica domeniului PR - aceea in care un angajat ce ocupa postul de purtator de cuvant al unei companii reuseste sa capteze publicul consumator de partea produsului pe care il promoveaza, chiar si atunci cand aversiunea fata de acesta capata proportii considerabile. In aceasta situatie se afla Nick Nailor (Aaron Eckhart) a carui ocupatie consta in promovarea unei companii producatoare de tigari: ,,Big Tobacco”. Depasind respingerea agresiva a senatorului Finistrirre, Nick reuseste un succes remarcabil, bazandu-se pe argumentari solide si convingatoare, in toate aparitiile sale publice. Singurul aspect ce il va face pe acesta sa aiba indoieli de ordin moral in legatura cu profesia lui este fiul sau de 12 ani, caruia doreste sa ii ofere o buna educatie, oferindu-i un exemplu demn de urmat. Consider ca filmul subliniaza un aspect important al profesiei prezentate, prin realizarea unei legaturi necesare intre job, moralitate si familie. Mai mult decat atat, ,,Thank you for smoking” aduce in prim plan succesul pe care orice om de PR ar trebui sa il aiba intr-o companie, dincolo de orice obstacol. Pentru tot cei interesati de domeniul PR, dar si pentru cei aflati in cautarea unui imbold in promovarea unei afaceri de succes, acest film este un clasic “must-see”.